مجله صنعتی

معرفی خدمات صنعتی

معرفی خدمات صنعتی

چاپ آسمان مجازی

همکاران و مشتریان عزیز توجه داشته باشید که بعضی آسمان مجازی های موجود در بازار به صورت استیکری می باشد به این صورت که طرح بر روی استیکر (برچسب ) چاپ می شود سپس بر روی متریال چسبانده می شود اما آسمان مجازی های ما به صورت چاپ مستقیم بر روی طلق می باشد و مشکل بلند شدن استیکر بر اثر حرارت ، رطوبت و ... را ندارد

هنرکده کوثر با دارا بودن دستگاه چاپ مستقیم روی اشیاء توان تولید و فروش تایل آسمان مجازی را برای مشتریان و همکاران محترم فراهم نموده است، چاپ آسمان مجازی روی طلق به علت چاپ مستقیم تا دو سال توسط هنرکده کوثر ضمانت می شود.

دارای بیش از 400 طرح باکیفیت و زیبا

شما میتوانید با کمترین هزینه محیط خانه یا محل کار خود را به محیطی زیبا و دلنشین تبدیل کنید.

آسمان مجازی میتواند از تصاویر متنوعی باشد مانند آسمان مجازی طرح گل - آسمان مجازی طرح شکوفه - آسمان مجازی طرح درخت - آسمان مجازی طرح آکواریوم و ...

در انتخاب طرح آسمان مجازی دقت داشته باشید . سعی کنید تصویری که انتخاب می کنید از نمای پایین باشد به صورتی که بعد از نصب تصویر حالت طبیعی داشته باشد.

نامهای دیگر آسمان مجازی : سقف کاذب تصویری - سقف کاذب چاپی - سقف کاذب طرح دار

آسمان مجازی بر روی طلق دو میل , 4 میل و 5 میل بر حسب نیاز چاپ میشود به این صورت که اگر به صورت 60*60 باشد همان طلق دو میل کفایت میکند اما اگر بخواهید به صورت یک تکه یعنی 120*180 باشد حتما باید بر روی طلق 5 میل چاپ شود تا وسط طلق شکم ندهد.

قیمت آسمان مجازی

جهت دریافت قیمت چاپ آسمان مجازی لطفا با ما تماس بگیرید.

  

کانال تلگرام آسمان مجازی asmkosar@ 

 رای سفارش آسمان مجازی به صفحه نمونه آسمان مجازی رفته و بعد از مشاهده و انتخاب نمونه، کد نمونه آسمان مجازی را اعلام نمایید.

در صورتیکه تصاویر سایت مورد پسند شما واقع نشد میتوانید به سایت شاتر استوک (www.shutterstock.com) مراجعه نمایید و تصویر دلخواه را انتخاب نمایید تا ما تصویر مورد علاقه شما را با هزینه جزیی خریداری نموده و چاپ کنیم.

شما میتوانید تصاویر دلخواه خود را برای ما ارسال کنید.

توجه داشته باشید که هر تصویری قابلیت چاپ برای آسمان مجازی را ندارد . تصویر حتما باید دارای کیفیت بالایی داشته باشد تا بعد از چاپ مورد رضایت شما باشد.

فروش آسمان مجازی

فروش آسمان مجازی در تهران می تواند به صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه هنرکده کوثر انجام شود چنانچه مراجعه به فروشگاه برای شما مقدور نمی باشد می توانید از طریق تماس تلفنی و یا تلگرام ، اقدام به سفارش آسمان مجازی نمایید. سفارش برای سایر استان ها هم به همین شکل می باشد، که بعد از آماده شدن آسمان مجازی، آن را توسط باربری ها و یا تیپاکس برای شما ارسال می کنیم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی